Thursday, May 26, 2011

Kenapa Dengan No.100?


Kenapa dengan no.100? apa yang special?

Sebenarnya aku saja buat entry ni nak bagi tahu follower aku dah lebih dari 100. Selalunya blogger² lain akan review sikit pasal folower yang ke 100. Kenapa? itu aku tak tahu. Korang fikir la. Kalau ada jawapan tolong tinggalkan di ruang komen.

Follower aku yang ke 100 adalah blog Titisan Hujan. Blog dia memang menarik dan banyak memberi kesedaran. Aku suka blog dia walaupun hujan lebat disana. Cukup la aku review sikit pasal follower yang ke 100.

Kenapa asyik follower yang ke 100 je dapat? Blogger lain pon follow jugak. Kenapa diorang selalu dipilih? munkin sebab no.100 senang nak cari. Tapi takpa aku jugak nak review tentang follower bertuah aku yang lain.

Follower yang bertuah adalah folower yang ke 99 iaitu Secret Miyra Mirza. Aku pilih dia sebab dia sanggup jadi follower sebelum no 100. Blog ni banyak menceritakan kisah dia. Macam diari harian dia la.

Dan satu lagi follower bertuah adalah follower ke 74 iaitu TerBelog. Dia terpilih sebab nama blog dia menarik. Aku tak tahu la samada dia Tersengaja isi nama blog dia macam tu atau tak sengaja. Mengikut cara dia menulis blog memang nampak sengaja..hahha.. Sekarang dia ada segment yang bertajuk "SEGMEN NOMBOR FOLLOWER CUN BERSAMA TERBELOG". Bagi aku no. 74 memang cun sebab terpilih untuk aku review. Kalau korang nak join boleh la klik "SINI".

Kepada follower² lain, aku mintak maaf la sebab aku tak mampu nak review semua. Kalau ada follower yang aku tak follow korang boleh la tinggalkan link kat ruang komen. InsyaAllah aku akan pergi ke blog korang dan follow.

Akhir sekali, aku nak ucapkan terima kasih kepada semua yang sudi follow blog aku yang tak seberapa ni. Tanpa sokongan korang munkin aku tak akan menulis 'Coretan Merapu Meraban' di blog ni lagi. Terima kasih semua..^_^

Post a Comment

Whatsapp Button works on Mobile Device only

Start typing and press Enter to search